dinsdag 5 juni 2012

10 Fijne dingen {The Blue Rabbit House}



De blog van Eva - The Blue Rabbit House - staat altijd vol met mooie foto's van kleine, fijne dingen. Eerder als schreef ze een gastberichtje voor mijn blog en natuurlijk stond ze ook dit keer weer op mijn lijstje! Heel erg bedankt Eva voor je bijdrage :)

10 fijne dingen:

Handwerkwinkels, met veel stof, borduurgaren en wol. En liefst veel, veel geld. En misschien een extra kamer waar ik alles dan per kleur kan sorteren.
Mijn gezinnetje: mijn liefliefje en mijn twee spinnende, pluizige, kattige jongens – Ilan en Kasper.
Wandeling in het park.
Een tas koffie, met twee melkjes, op eender welk moment van de dag.
Een grote kom fruitsla. Al is een gesneden, sappig, stuk fruit ook al perfect.
Geconcentreerd aan projecten werken. Stoffen snijden, stukken stof afpinnen, een borduurwerkje voorbereiden. Wat hou ik van mijn job!
Een onweer net na een warme dag, waarna ik dan knus onder de lakens kruip en mij weer een bang, klein meisje te gedragen. Het getikkel op de dakpannen en de geur na de regen is gewoon geweldig.
De plannen om van mijn terras een bos te maken. Er komen dit jaar hopelijk een heleboel nieuwe planten bij.
Gedroogde bloemen, om vervolgens in mijn schetsboek te plakken.
Dromen over mijn toekomstig mini-huisje met hoge deur (mijn liefliefje moet er namelijk door kunnen, zonder zijn hoofd te stoten), met een reuze-tuin en megaveel diertjes.



En dan nu een kleine verrassing... Er komt binnenkort een Give Away aan met mooie stofjes van The Blue Rabbit House! Hoe en wat lees je later deze week :)

Meer van The Blue Rabbit House vind je hier.

Liefs!




7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke fijne dingen. Ik ben het met de meeste eens (maar onweer vind ik echt niet leuk, brrr).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt héél leuk om opnieuw deel te nemen. Dankje!
    Ik ben echt al aan het genieten van alle andere posts van de marathon. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tekst; het klinkt allemaal zo knus en gezellig en rustig aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk blog! En inderdaad..... fruitsalade is yummy. Ik kijk uit naar de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom ook even een kijkje nemen op jouw blog. Die staat ook vol met supermooie spulletjes!
    Wel grappig... ik had hetzelfde kleedje aan als op jouw profielfoto en ook zo een klokje.

    Groetjes,
    Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh leuk bloemen drogen!
    Ik wil een boek gaan maken, een soort van bloemen foto boek met allemaal gedroogde bloemen erin en foto's van eerder.
    Ik kijk uit naar de give away! wat een mooie stofjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, die van het onweer is heeeeerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen